«Рекламний Полігон»: в Одесі відбувся креативний баттл

«Рекламний Полігон»: в Одесі відбувся креативний баттл

 

4-6 липня в Одесі та Затоці пройшли заключні події проекту «Рекламний Полігон» (літо, 2019).

Суть цього творчого змагання команд молодих рекламістів полягає в розробці рекламної стратегії на задану рекламодавцем реальну маркетингову проблему за обмежений термін часу. При цьому конкурс наближений до рекламної практики: цейтнот, реальні завдання та гостра конкуренція з іншими командами учасників.

Нагадаємо, що вперше «Рекламний Полігон» був проведений у 2012 р. в рамках проектів Українського студентського фестивалю реклами (УСФР). Потім він відбувався, як одна з номінацій УСФР. А з 2017 р. баттл проводиться, як самостійний проект.

Співорганізаторами нинішнього "Полігону" виступили Спілка рекламістів України, Одеський національний економічний університет (ОНЕУ) та Київський національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ).

Особливістю "Рекламного Полігону" (літо, 2019) було його проведення в рамках Одеського студентського рекламного форуму. Разом із "Полігоном" паралельно проходили заходи Студентського фестивалю "Реклама-Фест".

Форум почався із привітання ректора ОНЕУ професора М. І. Звєрякова, голови Спілки Рекламістів України професора Є.В. Ромата та представника Офіційного Партнера, Керівник проекту «Дивись українське!» Ольги Лесик.

Після цього учасники баттла отримали бриф від Офіційного Партнера проекту – Комплексного проекту «Дивись українське» (ініціатори  проекту Компанія «ВАВІЛОН» та Асоціація «Сприяння розвитку кінематографа в Україні – Дивись українське!»). Ольга Лесик презентувала проект учасникам для ознайомлення з складовими проекту у форматі докладу та з демонстрацією переглядом декількох короткометражних фільмів.

Цей Офіційний Партнер та його бриф заслуговують на окрему увагу. Патріотичний рух на підтримку українського кіно є одночасно інтелігентним, професійним, креативним і таким, що надихає. Творче завдання було досить складним, але професійно цікавим.

Голова Журі, креативний директор рекламної компанії Saatchi & Saatchi Ukraine Костянтин Шнайдер надав майстер-клас «Як перемогти в "Рекламному Полігоні"». Нагадаємо, що цьогоріч Saatchi & Saatchi Ukraine була визнана найкреативнішим рекламним агентством України.

"Рекламний Полігон" (літо, 2019) зібрав шість студентських команд із Києва, Харкова, Чернігова та Одеси

Попри жорсткий цейтнот (рівно 28 годин) та численні спокуси морського узбережжя, команди надали гідні креативні роботи. Вони суворо, але справедливо були оцінені професійним Журі. Із розроблених учасниками рекламних стратегій були визначені найкреативніші та найпрофесійніші. Переможцем проголошена команда «Imaginе» з Київського національного університету технології та дизайну. Переможців виділила яскрава креативна ідея, що сподобалася суддям та представникам "замовника".

– Формат «Рекламного Полігону» – це можливість для замовника отримати нові креативні ідеї щодо своїх проектів. Виходячи з отриманих результатів, таймінг змагань надає певної мотивації учасникам. Наш проект «Дивись українське!» є викликом навіть для досвідчених рекламістів! А в рамках «Полігону» ми отримали результат, на який і сподівалися. Скажу більше того, не тільки володарі Гран-прі змагань але й команди, що отримали призові місця, надали концепції, які можуть бути практично втіленими нашим проектом. Цьогорічний «Рекламний Полігон» став для нас джерелом нових ідей і креативних рішень для подальшого розвитку проекту, – зазначив Андрій Різоль, генеральний директор компанії "Вавілон" та ініціатор проекту "Дивись українське".

Додамо, що "Полігон" цього року також підтримали компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна», що надала свою продукцію учасникам проекту, та компанія "Прогрес".

Підводячи попередні висновки цьогорічного літнього «Рекламного Полігону», можна стверджувати, що формат «creative battle» черговий раз підтвердив свою популярність у молодих рекламістів. А Одеса та Одеський регіон на сьогодні є ідеальною локацією для проведення літніх змагань проекту.

«Рекламний Полігон» закрепив свою автентичність як рекламний фестивальний івент, а вагома підтримка партнерів та зусилля організаторів роблять проект привабливим для учасників.

Водночас, проект змінюється! Уже недостатньо зняти "прикольний ролик", щоб перемогти! Потрібні глибокі знання стратегічних маркетингових комунікацій, володіння інструментами реклами та навички у сфері діджитал.

Величезна подяка усім, хто сприяв успішному проведенню проекту!!! Передусім – співорганізаторам, партнерам, членам журі та безпосередньо талановитим та амбітним учасникам баттла!

До зустрічі в Одесі наступного року на «Рекламному Полігоні» (літо, 2020)!

Але до цього ще буде баттл осінньо-зимового «Рекламного Полігону»!