RTB House звітували про 4 роки роботи та відсвяткували День народження на RTB Day

RTB House звітували про 4 роки роботи та відсвяткували День народження на RTB Day

«Я радий, що всі ви сьогодні приєдналися до нас на RTB Day. Адже все, що ми робимо — ми робимо для вас. Ми можемо мати найкращу систему та технології, але без співпраці це все не мало б жодного сенсу».

 


Цими словами Олександр Марусяк, Senior Business Development Manager RTB House, відкрив RTB Day в Україні, який відбувся 5 жовтня у Києві, в приміщенні Klitschko Expo. Подія зібрала більшість із близько 50 українських партнерів для святкування четвертої річниці роботи компанії на українському ринку та, з цієї чудової нагоди, для огляду сучасного ринку ретаргетингу в Україні, презентації ідей та трендів індустрії, а також планів компанії на майбутнє.
Мачек Міколайчак, Business Development Director CEE RTB House, почав свою промову з дещо сентиментальної нотки — згадав, як починалася історія RTB House в Україні. Одна людина, небагато досвіду, але багато ентузіазму; рецепт виявився вдалим, адже сьогодні українська команда компанії виросла в рази та успішно надає партнерам послуги ретаргетингу.
RTB House першою в Україні почала використовувати в роботі провідну технологію deep learning. Вона дозволяє набагато детальніше та точніше аналізувати поведінку користувачів і надає численні переваги у можливостях оптимізації під складні ретаргетингові сценарії. Таких, з огляду на динамічний розвиток галузі та все більш складне бізнес-середовище, стає все більше, тож у ретаргетингу на перший план виходять дві речі: чіткі пріоритети компаній та еластичність інструментів самих ретаргетерів.
«В ХХІ сторіччі, в 2017 році неможливо казати, що немає еластичностіт в ретаргетингу. Якщо хтось це каже — він просто не хоче нічого робити», — резюмував Олександр Марусяк. І підкреслив: RTB House — на передовій ретаргетингового ринку України. Компанія відзначає всі сучасні тренди, а декілька з них формує власноруч.
Зокрема, це стосується подальшого розвитку DL-систем та пов’язаних з ними можливостей. Одним з перспективних напрямків роботи є взаємодія з неактивними користувачами [user retention]. «Що робити, коли користувач більше не є вашим? Це питання має величезну цінність та потенціал для наших клієнтів, — зазначив Мачек Міколайчак. — Я простий хлопець та вважаю за краще робити та казати те, у що дійсно вірю. А вірю я саме в те, що сучасні технології ретаргетингу дозволяють ефективно утримувати або повертати юзерів, тим самим зміцнюючи бізнес. На цьому ми будуємо основу своєї стратегії в Україні на найближче майбутнє».
Вірність своїм щирим принципам стала для RTB House закладом лідерства на українському ринку. Разом із партнерами компанія відсвяткувала 4-річчя роботи в країні, започаткувавши добру традицію підбивати підсумки та надавати власну експертизу на RTB Day.