Український студентський фестиваль реклами

Український студентський фестиваль реклами

23 листопада 2017 р. в Києві, у Конгрес-центрі Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) відбулися заключні події 13-го Українського студентського фестивалю реклами (УСФР).

Нагадаємо, що Фестиваль проводиться с 2004 року та об’єднує творчих, соціально активних креативних молодих людей з усієї України, що реалізують свій потенціал у рекламних зверненнях.

Постійними співорганізаторами УСФР вже багато років є Спілка рекламістів України та КНТЕУ. Цього року Офіційним Партнером Фестивалю виступила компанія PepsiCo Ukraine, яка ініціювала на 13-му УСФР спеціальну тематичну номінацію «Рекламна кампанія "Роздільний збір побутових відходів"».

На творчий конкурс Фестивалю цього року було надіслано 517 робіт. У ньому взяли участь 633 студенти з 51 закладу вищої освіти та учні з 9 загально-освітніх шкіл. Вони представили всі регіони України: Київ, Харків, Дніпро, Одесу, Запоріжжя, Чернівці, Черкаси, Полтаву, Вінницю, Тернопіль, Житомир, Хмельницький, Кривий Ріг, Донеччину (м. Слов’янськ) та ін.

За день проведення Фестивалю його події відвідали понад 1000 осіб. Здебільшого – це студентів київських вишів, але понад 250 учасників приїхали на 13-й УСФР з інших міст України.

Показово, що Гран-Прі виборола робота Анастасії Довгань із КНТЕУ, що була подана на партнерську номінацію Фестивалю. Сюжет її можна означити так: між двома високими горами відсортованих відходів просувається пророк Моїсей. Це дуже символічно, адже за біблейською легендою він провів свій народ по дну моря, яке розступилося перед ним. Слоган роботи теж показовий: «Ти теж так зможеш!».

13-й УСФР був багатим на нові яскраві роботи студентів. Журі Фестивалю, яке об’єднує виключно професіоналів було принциповим, але доброзичливим і справедливим. Голова Журі Фестивалю регіональний виконавчий креативний директор BBDO в Україні та Центральній Азії Анже Йереб зазначив:

– Ми не обираємо переможцями тих, чиї роботи були кращими з поданих! Переможцями стають ті, чиї роботи зворушили емоції всіх членів журі, змусили їх замислитись!

Підводячи підсумки Фестивалю, голова Спілки рекламістів України, професор КНТЕУ Євген Ромат підкреслив його основні надбання:

–13-й УСФР можна назвати одним із найкращих за останній роки. Можна констатувати більшу активність студентів, адже кількість робіт у порівнянні з минулим роком зросла на третину. Журі відзначили прогрес і в професійній майстерності учасників Фестивалю. Хочу висловити подяку всім небайдужим людям та організаціям, що причетні до успіху форуму. Це – і креативні та талановиті учасники творчого конкурсу , і викладачі, і професіонали реклами, що справедливо оцінили фестивальні роботи та провели блискучі майстер-класи у день проведення Фестивалю, і співорганізатори, і команда волонтерів, і всі, хто прийшов на фестивальні заходи. Звичайно, що подія відбулася й завдяки Партнеру 13-го УСФР – компанії PepsiCo Ukraine, яка разом із ресурсною підтримкою Фестивалю запропонувала таку актуальну номінацію.

Велике спасибі всім Партнерам, що підтримали Фестиваль!

 

Як зазначив Сергій Макаренко, директор зі зв'язків з органами влади і громадськістю PepsiCo Ukraine:

– Для нас це був новий, але надзвичайно корисний досвід спілкування з талановитою молоддю в рамках 13-го Українського студентського фестивалю реклами. Порадували своїми роботами до нашої номінації багато учасників, тож непросто було обирати кращого з кращих. Але ми впоралися та віддали перемогу учасниці, яка створила, на наш погляд, найемоційнішу історію.  

 

Тож 13-й УСФР відбувся! Маємо надію, що наступний Фестиваль буде ще успішнішим! До зустрічі на 14-му УСФР восени 2018 року!!!